Bereikbaarheid tijdens de meivakantie

Het servicebureau is wegens meivakantie gesloten van maandag 03.05.2021 t/m vrijdag 14.05.2021.
 
ziekteverzuim/ herstelmeldingen ten gevolge van zwangerschap/ bevalling. Als u in de vakantie ziek wordt, moet u zich ziekmelden op de eerste ziektedag bij uw Arbodienst, Human Capital Care (+31 (0)43 - 306 81 33).
Uw herstelmelding moet op de eerste hersteldag gemeld worden bij Human Capital Care en psa@innovo.nl.
Het is belangrijk dat u de ziek- en/of herstelmelding zelf direct doorgeeft aan HCC want anders ontvangt de school geen ziekengeld over deze ziekteperiode of een boete i.v.m. een te late herstelmelding.
Zorg dat u bereikbaar bent en geef gehoor aan een eventuele oproep voor het spreekuur bij uw Arbo-arts.
 
salarisadministratie
De salarisadministratie is van maandag 03.05.2021 tot en met vrijdag 14.05.2021 gewoon bereikbaar.
Vragen kun je stellen via de button `Vraag het team PSA` in Afas InSite en zullen zo snel mogelijk beantwoord worden.
 
personeelsadministratie
De personeelsadministratie is van maandag 03.05.2021 tot en met vrijdag 14.05.2021 niet bereikbaar.
Vragen kun je stellen via de button `Vraag het team PSA` in Afas InSite en zullen vanaf dinsdag 18.05.2021 zo snel mogelijk beantwoord worden.
 
financiële administratie
Donderdag 29.04.2021 is de laatste betaling vóór de meivakantie.
De eerstvolgende betaling wordt dan weer uitgevoerd op dinsdag 18.05.2021. Tijdens de meivakantie (03.05.2021 t/m 14.05.2021) is er niemand van de financiële administratie aanwezig.
 
calamiteiten
Voor calamiteiten van gebouwelijke, facilitaire en technische aard kunt u bellen met René van Kessel van RvK Bouwconsult; 06-51026101 of katoor van RvK op 045-5243546.