Openingstijden herfstvakantie

bereikbaarheid servicebureau
Het servicebureau is gesloten van maandag 14-10-2019 t/m vrijdag 18-10-2019. We zijn deze week telefonisch niet bereikbaar.

ziekteverzuim/herstelmeldingen ten gevolge van zwangerschap/bevalling
Als u in de herfstvakantie ziek wordt, moet u zich ziekmelden op de eerste ziektedag bij uw Arbodienst, Human Capital Care (+31 (0)43 - 306 81 33).

Uw herstelmelding moet op de eerste hersteldag gemeld worden bij Human Capital Care. Het is belangrijk dat u de ziek- en/of herstelmelding zelf direct doorgeeft aan HCC want anders ontvangt de school geen ziekengeld over deze ziekteperiode of een boete i.v.m. een te late herstelmelding.
 
Zorg dat u bereikbaar bent en geef gehoor aan een eventuele oproep voor het spreekuur bij uw Arbo-arts.

financiële administratie
Donderdag 10-10-2019 is de laatste betaling vóór de herfstvakantie. De eerstvolgende betaling wordt dan weer uitgevoerd op dinsdag 22-10-2019. Hetgeen betekent dat de betaling voor de vakantie met een week vooruit wordt uitgevoerd. Tijdens de herfstvakantie (14-10-2019 t/m 18-10-2019) is er niemand van de financiële administratie aanwezig.
 
PSA
Vragen voor de personeel- en salarisadministratie kunnen gemaild worden naar insite@innovo.nl.

vervangersbank
De vervangersbank is niet bereikbaar van maandag 14-10-2019 t/m vrijdag 18-10-2019. Vragen kunnen gestuurd worden naar vervangers@innovo.nl. U krijgt een reactie na 21-10-2019.
 
calamiteiten
Voor calamiteiten van gebouwelijke aard kunt u de alarmlijn van Intergarde bellen via 043-7507522.
 
 
 

07.10.2019
Deel deze pagina linkedin facebook twitter meer