openingstijden zomervakantie

bereikbaarheid servicebureau
Het servicebureau is gesloten van 09-07-2018 t/m 19-08-2018.
 
De eerste (16-07-2018 t/m 13-07-2018) en de laatste (16-08-2018 t/m 20-08-2018)  week van de zomervakantie zijn we bereikbaar van 8.30 uur tot 12.00 uur.

Hebt u vragen over uw salaris, geef het zo snel mogelijk door via de mail: insite@innovo.nl
De afdeling PSA is gesloten van 28-7-2018 t/m 5-8-2018.

ziekteverzuim/herstelmeldingen ten gevolge van zwangerschap/bevalling
Als u in de zomervakantie ziek wordt, moet u zich ziekmelden op de eerste ziektedag bij uw Arbodienst, Human Capital Care (+31 (0)43 - 306 81 33).
Uw herstelmelding moet op de eerste hersteldag gemeld worden bij Human Capital Care.
Het is belangrijk dat u de ziek- en/of herstelmelding zelf direct doorgeeft aan HCC want anders ontvangt de school geen ziekengeld over deze ziekteperiode of een boete i.v.m. een te late herstelmelding.
 
Zorg dat u bereikbaar bent en geef gehoor aan een eventuele oproep voor het spreekuur bij uw Arbo-arts.

financiƫle administratie
Donderdag 19-07-2018 is de laatste betaling voor de zomervakantie. De eerstvolgende betaling wordt dan weer uitgevoerd op dinsdag 21-08-2018.
In de week van 16-07-2018 t/m 10-08-2018 is niemand van de financiƫle administratie aanwezig.

vervangersbank
De vervangersbank is niet bereikbaar van 09-07-2018 t/m 14-08-2018. Vragen kunnen gestuurd worden naar vervangers@innovo.nl.
U krijgt een reactie na 15-08-2018.
 
calamiteiten
Voor calamiteiten van gebouwelijke aard kunt u de alarmlijn van Intergarde bellen via 043 - 7507522.

05.07.2018
Deel deze pagina linkedin facebook twitter meer