Bereikbaarheid tijdens de herfstvakantie

bereikbaarheid servicebureau
Het servicebureau is wegens herfstvakantie gesloten van maandag 19.10.2020 t/m vrijdag 23.10.2020. 

ziekteverzuim/ herstelmeldingen ten gevolge van zwangerschap/ bevalling
Als u in de vakantie ziek wordt, moet u zich ziekmelden op de eerste ziektedag bij uw Arbodienst, Human Capital Care (+31 (0)43 - 306 81 33).

Uw herstelmelding moet op de eerste hersteldag gemeld worden bij Human Capital Care en psa@innovo.nl. Het is belangrijk dat u de ziek- en/of herstelmelding zelf direct doorgeeft aan HCC want anders ontvangt de school geen ziekengeld over deze ziekteperiode of een boete i.v.m. een te late herstelmelding.
 
Zorg dat u bereikbaar bent en geef gehoor aan een eventuele oproep voor het spreekuur bij uw Arbo-arts.
 
financiële administratie
Donderdag 15.10.2020 is de laatste betaling vóór de herfstvakantie.
De eerstvolgende betaling wordt dan weer uitgevoerd op dinsdag 27.10.2020. Hetgeen betekent dat de betaling met een week vooruit wordt uitgevoerd. Tijdens de herfstvakantie (19.10.2020 t/m 23.10.2020) is er niemand van de financiële administratie aanwezig.
 
PSA
De personeel- en salarisadministratie is in de periode van 19.10.2020 t/m 23.10.2020 uitsluitend bereikbaar via de button `Vraag het aan team PSA` in AFas InSite. 
Heb je een dringende vraag over je salaris, dan kun je deze uiterlijk 21 oktober stellen.

Het salaris van oktober zal op 23.10.2020 worden uitbetaald.

vervangersbank
De vervangersbank is niet bereikbaar van maandag 19.10.2020 t/m vrijdag 23.10.2020. Vragen kunnen gestuurd worden naar psa@innovo.nl. Deze zullen vanaf 26.10.2020 zo snel mogelijk beantwoord worden.

calamiteiten
Voor calamiteiten van gebouwelijke, facilitaire en technische aard kunt u bellen met René van Kessel van RvK Bouwconsult; 06-51026101 of katoor van RvK op 045-5243546
23-09-2020
Deel deze pagina linkedin facebook twitter meer