openingstijden herfstvakantie

bereikbaarheid servicebureau
Het servicebureau is gesloten van 16-10-2017 t/m 20-10-2017.

We zijn deze week bereikbaar van 8.30 uur tot 12.00 uur.

Hebt u vragen over uw salaris, geef het zo snel mogelijk door via de mail: insite@innovo.nl

ziekteverzuim/herstelmeldingen ten gevolge van zwangerschap/bevalling
Als u in de herfstvakantie ziek wordt, moet u zich ziekmelden op de eerste ziektedag bij uw Arbodienst, Human Capital Care (+31 (0)43 - 306 81 33).
Uw herstelmelding moet op de eerste hersteldag gemeld worden bij Human Capital Care.
Het is belangrijk dat u de ziek- en/of herstelmelding zelf direct doorgeeft aan HCC want anders ontvangt de school geen ziekengeld over deze ziekteperiode of een boete i.v.m. een te late herstelmelding.
 
Zorg dat u bereikbaar bent en geef gehoor aan een eventuele oproep voor het spreekuur bij uw Arbo-arts.

financiƫle administratie
Vrijdag 13-10-2017 is de laatste betaling voor de herfstvakantie. De eerstvolgende betaling wordt dan weer uitgevoerd op donderdag 24-10-2017. 
In de week van 16-10-2017 t/m 20-10-2017 is niemand van de financiƫle administratie aanwezig.

vervangersbank
De vervangersbank is niet bereikbaar van 16-10-2017 t/m 20-10-2017. Vragen kunnen gestuurd worden naar vervangers@innovo.nl.
U krijgt een reactie na 22-10-2016.
 
calamiteiten
Voor calamiteiten van gebouwelijke aard kunt u de alarmlijn van Intergarde bellen via 043 - 7507522.

13.10.2017
Deel deze pagina linkedin facebook twitter meer